De huisstijl van uw bedrijf vernieuwen als het gewenste beeld niet klopt
De meeste marktpartijen maken via visuele communicatie (huisstijl) kennis met u als ondernemer. Door uw huisstijl vernieuwen wordt bij hen de fundering gelegd voor de beeldvorming van uw onderneming of organisatie. Een cruciaal moment, dat bepaald wordt door uw eigen logo, huisstijl en het format waarmee u communiceert. En juist aan deze drie belangrijke onderdelen wordt onvoldoende aandacht besteed. Is het LHF-model in onbalans, dan zal het beeld dat u met uw huisstijl in de markt wilt neerzetten niet gerealiseerd worden. Dit komt veelal tot uiting in het uitblijven van spontane aanvragen uit de markt.
Huisstijl vernieuwen moet bijdragen aan communicatiedoelstelling
Het ontwikkelen van een huisstijl is veel meer dan alleen een mooi plaatje of kleurtje. De te ontwikkelen huisstijl moet aansluiten bij het marktsegment waarin u actief bent en het moet bijdragen aan de communicatiedoelstelling voor de lange termijn die u met uw onderneming of organisatie voor ogen heeft. Wij zijn er van overtuigd dat wij met onze ruime ervaring en kennis in staat zijn om samen met u een huisstijl te ontwikkelen die onderscheidend is