Voordelen crossmediale concepten van 2Vanhorssen.com
De kern van crossmediale concepten is het verhogen van de beleving van uw communicatie inspanningen door het inschakelen van diverse media. De reden daarvoor is dat ieder medium zijn eigen kracht, belevingswaarde en piekmoment kent. Bij een juiste samenstelling van media wordt uw – gecombineerde – boodschap daardoor beter begrepen en onthouden. De effectiviteit neemt toe waardoor de respons hoger is. Gebruik maken van crossmediale concepten hoeft per definitie niet meer te kosten dan een algemene campagne. Juist door uw klanten effectiever te benaderen doet u meer met uw (marketing)euro.
Samenstelling crossmediale concepten 2Vanhorssen.com verschilt
Een campagne die door een bureau ontwikkeld wordt, kan ook kenmerken in zich hebben van een crossmediaal concept. Zo zou een advertentiecampagne gecombineerd met een verwijzing naar uw website crossmediaal genoemd kunnen worden. Crossmediale concepten onderscheiden zich door de doelstelling te vertalen in een communicatieplan op basis van:
Crossmediale concepten van 2Vanhorssen.com zijn bij uitstek geschikt als uw boodschap complexer is dan gemiddeld – bijvoorbeeld een herpositionering van een merk – of als u een hogere effectiviteit wenst. Anders dan bij een reguliere campagne wordt niet een bureaubriefing als uitgangspunt genomen, maar uw strategische doelstelling.
Deze strategische doelstelling heeft u meestal toegekend aan een range van producten- en diensten. Of aan een bepaald bedrijfsonderdeel. 2Vanhorssen.com committeert zich aan uw doelstelling en levert een voor uw bedrijf unieke afstemming van communicatie mogelijkheden.